sobota, 14 grudnia 2013

ZAPOWIEDŹ !

Dracon Malfoy jest już przemęczony pracą. Razem ze swoim najlepszym przyjacielem - Blaisem Zabinim - postanawia się zabawić i odprężyć się. Udają się do klubu ze striptizem. Doznają tam wielkiego szoku, kiedy spostrzegą tam kobietę, która już nie miała wielkiej szopy na głowie, tylko miała je długie i ciemne, sięgające do łokci. Niby taka grzeczna dziewczynka, a pracuje w takim miejscu? To nie była ta Hermiona Jean Granger, którą znali. Jednakże Blaise'a bardziej przeraziło to, iż przy innej rurze jest rudowłosa istota - Ginny Weasley. Kiedy Miona orientuje się, że Malfoy ją tutaj widzi, przeraża się. Okazuje się, że kobieta nie pracuje tam z własnej woli. Ktoś ją do tego zmusza, tak jak Ginny. Draco będzie próbował Hermionie wyjść z tego bagna, tak, jak chce to zrobić Blaise rudej.

Kto zmusza je do takiego stanowiska?
Czy Hermiona zwierzy się swojemu dawnemu wrogowi?
Czy między Ginny, a Blaisem coś zaiskrzy?
Czy dziewczęta wyjdą z tego zwycięsko?

6 komentarzy:

  1. No, tu też mogę zacząć czytać spokojnie, bez nadrabiania xD Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział xD Poinformuj mnie o nim tutaj, jeśli możesz xD

    www.douce-fleur.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe czekam na NN!!!
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące i wciągające. Pisz dalej, a ja napewno jeszcze nie raz cię odwiedzę. Pozdrawiam
    ~Olciak
    sm-przerwanatradycja.blogspot.com - jak masz czas i ochotę to wejdź ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka na nowym blogu. :D hahaha. Ale supcioo ! Juz sie nie moge doczekac.. aa !! ;* ale jestem podjarana ! Czekam ! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj ! Nie wiem co sie stalo, ze dodaly sie az trzy te same komentarze no chyba ze mam jakies omamy. :D pisze, abys je mogla spokojnie usunac, bo ja niestety no nie moge. ;*

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie, nic tylko czekać na nn :)
    Informuj mnie na Lily & Turniej Trójmagiczny C:
    Lucy <3

    OdpowiedzUsuń